prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma

Magjer, Magdalena
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Magjer, M. (2019). Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer, Magdalena. "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer, Magdalena. "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer, M. (2019). 'Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer M. Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

M. Magjer, "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Please login to the repository to save this object to your list.