doctoral thesis
Hotel Marketing as a Preconditiont Tourist Destination Development

Marina Perišić Prodan (2015)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document...

Perišić Prodan, M. (2015). Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, M. (2015). 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan M. Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2019 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

M. Perišić Prodan, "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258