prikaz prve stranice dokumenta Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Perišić Prodan, M. (2015). Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, M. (2015). 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan M. Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

M. Perišić Prodan, "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Please login to the repository to save this object to your list.