prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere

Kamenečki, Ana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kamenečki, A. (2018). Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, A. (2018). 'Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 12 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki A. Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 June 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

A. Kamenečki, "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Please login to the repository to save this object to your list.