prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere

Kamenečki, Ana (2018)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kamenečki, A. (2018). Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, A. (2018). 'Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki A. Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

A. Kamenečki, "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Islandora Bookmark - Please login to use this feature