prikaz prve stranice dokumenta Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Agbaba, R. (2018). Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba, Romina. "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba, Romina. "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba, R. (2018). 'Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba R. Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2021 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

R. Agbaba, "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Islandora Bookmark - Please login to use this feature