prikaz prve stranice dokumenta Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo

Badurina, Ana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Badurina, A. (2016). Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, A. (2016). 'Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 15 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina A. Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2021 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

A. Badurina, "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Islandora Bookmark - Please login to use this feature