Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Global Importance of Business Tourism Illustrated by the Example of the World Expo

Ana Badurina (2016)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document

Badurina, A. (2016). Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, A. (2016). 'Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 17 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina A. Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2019 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

A. Badurina, "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412