prikaz prve stranice dokumenta Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije

Varović, Domagoj
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Varović, D. (2018). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović, Domagoj. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović, Domagoj. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović, D. (2018). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović D. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2021 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

D. Varović, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Islandora Bookmark - Please login to use this feature