Komes, I. (2018). Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158
Komes, Ivana. "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158
Komes, Ivana. "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158
Komes, I. (2018). 'Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158
Komes I. Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158
I. Komes, "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158