prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća

Muštović, Leda
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Muštović, L. (2019). Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović, L. (2019). 'Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović L. Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2021 June 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

L. Muštović, "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Islandora Bookmark - Please login to use this feature