prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu

Obradović, Romana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Obradović, R. (2019). Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, R. (2019). 'Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović R. Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 July 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

R. Obradović, "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Please login to the repository to save this object to your list.