prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu

Obradović, Romana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Obradović, R. (2019). Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović, R. (2019). 'Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Obradović R. Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2021 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

R. Obradović, "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096

Islandora Bookmark - Please login to use this feature