prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma

Magjer, Magdalena
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Magjer, M. (2019). Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer, Magdalena. "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer, Magdalena. "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer, M. (2019). 'Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 14 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Magjer M. Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2021 June 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

M. Magjer, "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667

Islandora Bookmark - Please login to use this feature