Hess, A. (2019). Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess, Antonia. "Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess, Antonia. "Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess, A. (2019). 'Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
Hess A. Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706
A. Hess, "Potencijalne strategije privlačenja sportsko - rekreativnih turista na primjeru poduzeća Decathlon", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:509706