prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci

Pavlić, Antonela (2019)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Pavlić, A. (2019). Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić, Antonela. "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić, Antonela. "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić, A. (2019). 'Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Pavlić A. Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2020 July 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

A. Pavlić, "Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454555

Islandora Bookmark - Please login to use this feature