Krznar, M. (2019). SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar, Marko. "SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar, Marko. "SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar, M. (2019). 'SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
Krznar M. SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410
M. Krznar, "SEO i SEM strategije ‒ sličnosti, razlike, elementi i njihov značaj u turizmu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:465410