prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije

Varović, Domagoj
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Varović, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović, Domagoj. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović, Domagoj. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 14 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović D. Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2021 June 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

D. Varović, "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Islandora Bookmark - Please login to use this feature