prikaz prve stranice dokumenta Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu

Ćetković, Edi
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Ćetković, E. (2020). Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595

Ćetković, Edi. "Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595

Ćetković, Edi. "Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595

Ćetković, E. (2020). 'Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595

Ćetković E. Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595

E. Ćetković, "Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:442595

Islandora Bookmark - Please login to use this feature