prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja

Mrkonja, Marinela
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Mrkonja, M. (2020). Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, M. (2020). 'Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja M. Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2021 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

M. Mrkonja, "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Islandora Bookmark - Please login to use this feature