prikaz prve stranice dokumenta Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj

Škorjanec, Matea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Škorjanec, M. (2020). Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:275828

Škorjanec, Matea. "Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:275828

Škorjanec, Matea. "Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:275828

Škorjanec, M. (2020). 'Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:275828

Škorjanec M. Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:275828

M. Škorjanec, "Procjena vrijednosti odabranih kompanija u sektoru tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:275828

Please login to the repository to save this object to your list.