Abstract | Diplomskim radom na temu „Marketing menadžment turističke animacije“ nastoji se ukazati na važnost marketing menadžmenta turističke animacije za uspješno i kvalitetno poslovanje, što je ujedno i predmet ovog diplomskog rada. Naime, marketing menadžment turističke animacije predstavlja proces analiziranja, planiranja, implementacije, koordinacije i kontroliranja programa, koji uključuje koncepciju, cijene, promociju, distribuciju proizvoda, usluga i ideja koji su dizajnirani za stvaranje i održavanje korisne razmjene s ciljnim tržištem, a u svrhu postizanja organizacijskih ciljeva.
U diplomskom radu je istaknuto, kako s jednog gledišta, sve više turista želi aktivan turistički odmor u određenoj turističkoj destinaciji, želi doživjeti nešto drukčije, nesvakidašnje i jedinstveno. Dok s drugog gledišta, pružatelji turističkih usluga nastoje što više zadovoljiti specifične želje i potrebe suvremenih turista na turističkom putovanju, gdje glavnu ulogu ima marketing menadžment turističke animacije. Na današnjem dinamičnom turističkom tržištu, ključ uspjeha je konstantno inoviranje, unapređivanje i poboljšavanje turističke ponude. |