Škravan, A. (2020). Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:931155
Škravan, Antonia. "Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:931155
Škravan, Antonia. "Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:931155
Škravan, A. (2020). 'Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:931155
Škravan A. Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:931155
A. Škravan, "Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:931155