prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta

Šestak, Matej
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šestak, M. (2020). Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144

Šestak, Matej. "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144

Šestak, Matej. "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144

Šestak, M. (2020). 'Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144

Šestak M. Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144

M. Šestak, "Uloga i značaj standardizacije u turizmu i ugostiteljstvu - studija slučaja Amadria Park Grand hotel 4 opatijska cvijeta", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:873144

Please login to the repository to save this object to your list.