prikaz prve stranice dokumenta Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije

Brolich, Lea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Brolich, L. (2020). Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, L. (2020). 'Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich L. Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2021 June 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

L. Brolich, "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Islandora Bookmark - Please login to use this feature