prikaz prve stranice dokumenta Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća

Čekić, Eni
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Čekić, E. (2020). Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, Eni. "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, Eni. "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić, E. (2020). 'Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Čekić E. Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

E. Čekić, "Kontroling kao odrednica uspješnosti hotelskoga poduzeća", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:943130

Please login to the repository to save this object to your list.