prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija

Filipović, Matej
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Filipović, M. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, Matej. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović, M. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Filipović M. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

M. Filipović, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:353276

Please login to the repository to save this object to your list.