Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Marketing u hotelijerstvu
Opatija: University of Rijeka, 2004. urn:nbn:hr:191:698721


Cite this document

Berc Radišić, B. (2004). Marketing u hotelijerstvu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721.

Berc Radišić, Branka. Marketing u hotelijerstvu. Opatija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721.

Berc Radišić, Branka. Marketing u hotelijerstvu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721.

Berc Radišić, B. (2004) Marketing u hotelijerstvu. 2. dopunjeno i izmijenjeno izd. [online]. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721 (Accessed 12 May 2024)

Berc Radišić B. Marketing u hotelijerstvu. [Internet]. 2. dopunjeno i izmijenjeno izd. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment; 2004, [cited 2024 May 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721

B. Berc Radišić, Marketing u hotelijerstvu. 2. dopunjeno i izmijenjeno izd. Opatija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721

Please login to the repository to save this object to your list.