Authored book-Professional book-Textbook for higher education
Menadžment zadovoljstva gosta
Opatija: University of Rijeka, 2008. urn:nbn:hr:191:268999


Cite this document

Galičić, V. & Ivanović, S. (2008). Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999.

Galičić, Vlado and Slobodan Ivanović. Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999.

Galičić, Vlado and Slobodan Ivanović. Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999.

Galičić, V. and Ivanović, S. (2008) Menadžment zadovoljstva gosta. [online]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999 (Accessed 28 November 2024)

Galičić V, Ivanović S. Menadžment zadovoljstva gosta. [Internet]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2008, [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999

V. Galičić and S. Ivanović, Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999

Please login to the repository to save this object to your list.