prikaz prve stranice dokumenta Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice

Kmet, Lucija
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kmet, L. (2021). Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939

Kmet, Lucija. "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939

Kmet, Lucija. "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939

Kmet, L. (2021). 'Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939

Kmet L. Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939

L. Kmet, "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939

Please login to the repository to save this object to your list.