Vađon, F. (2021). Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, F. (2021). 'Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 19 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon F. Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2025 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
F. Vađon, "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647