prikaz prve stranice dokumenta Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu

Vađon, Fran
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Vađon, F. (2021). Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, F. (2021). 'Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 19 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon F. Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2025 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

F. Vađon, "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Please login to the repository to save this object to your list.