Ortović, K. O. (2021). Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović, Karlo Ortović. "Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović, Karlo Ortović. "Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović, K. O. (2021). 'Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
Ortović KO. Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2025 April 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087
K. O. Ortović, "Digitalna tehnologija u funkciji zadovoljenja potreba gostiju na primjeru Bluesun hotela Kaj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:099087