prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama

Pizerak, Sanja
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Pizerak, S. (2020). Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:080490

Pizerak, Sanja. "Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:080490

Pizerak, Sanja. "Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:080490

Pizerak, S. (2020). 'Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:080490

Pizerak S. Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:080490

S. Pizerak, "Utjecaj organizacijske kulture na motivaciju zaposlenika u hotelijerstvu - primjer hotela Termal u Daruvarskim toplicama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:080490

Please login to the repository to save this object to your list.