Grenko, A. (2021). Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko, Ana. "Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko, Ana. "Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko, A. (2021). 'Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
Grenko A. Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2025 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725
A. Grenko, "Utjecaj ponude animacijskih programa na turističku potrošnju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:419725