Gerovac, M. (2022). Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac, Marina. "Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac, Marina. "Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac, M. (2022). 'Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
Gerovac M. Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533
M. Gerovac, "Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:040533