Šandak, M. (2022). Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059
Šandak, Matea. "Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059
Šandak, Matea. "Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059
Šandak, M. (2022). 'Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059
Šandak M. Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059
M. Šandak, "Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059