Ritossa, N. (2022). Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa, Nikolina. "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa, Nikolina. "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa, N. (2022). 'Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa N. Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
N. Ritossa, "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895