Vidović, T. (2022). Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642
Vidović, Tajana. "Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642
Vidović, Tajana. "Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642
Vidović, T. (2022). 'Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642
Vidović T. Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642
T. Vidović, "Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266642