prikaz prve stranice dokumenta Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti

Slivonja, Sandra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Slivonja, S. (2022). Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165

Slivonja, Sandra. "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165

Slivonja, Sandra. "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165

Slivonja, S. (2022). 'Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165

Slivonja S. Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165

S. Slivonja, "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165

Please login to the repository to save this object to your list.