Kačinari, S. (2022). Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari, Simona. "Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari, Simona. "Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari, S. (2022). 'Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
Kačinari S. Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060
S. Kačinari, "Uloga enogastronomije u brendiranju turitičkih destinacija", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:626060