University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Krog, P. (2023). Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog, P. (2023). 'Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
Krog P. Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763
P. Krog, "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763