University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Mataija, D. (2023). Poslovna etika i društvena odgovornost kao rezultat uspješnog poslovanja (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:669060
Mataija, Darija. "Poslovna etika i društvena odgovornost kao rezultat uspješnog poslovanja." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:669060
Mataija, Darija. "Poslovna etika i društvena odgovornost kao rezultat uspješnog poslovanja." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:669060
Mataija, D. (2023). 'Poslovna etika i društvena odgovornost kao rezultat uspješnog poslovanja', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:669060
Mataija D. Poslovna etika i društvena odgovornost kao rezultat uspješnog poslovanja [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:669060
D. Mataija, "Poslovna etika i društvena odgovornost kao rezultat uspješnog poslovanja", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:669060