University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Guć, T. (2023). Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć, Toni. "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć, Toni. "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć, T. (2023). 'Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
Guć T. Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791
T. Guć, "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219791