prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju

Ivić, Lana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Ivić, L. (2022). Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514

Ivić, Lana. "Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514

Ivić, Lana. "Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514

Ivić, L. (2022). 'Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514

Ivić L. Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514

L. Ivić, "Utjecaj održivog marketinga na domaću turističku potrošnju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:184514

Please login to the repository to save this object to your list.