master's thesis
Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije

Šarić, Fran
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šarić, F. (2024). Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, F. (2024). 'Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić F. Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

F. Šarić, "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.