master's thesis
Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije

Šarić, Fran
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šarić, F. (2024). Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, F. (2024). 'Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić F. Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

F. Šarić, "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Please login to the repository to save this object to your list.