University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Kablinović, L. (2024). Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović, Loris. "Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović, Loris. "Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović, L. (2024). 'Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
Kablinović L. Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413
L. Kablinović, "Organizacijska kultura u funkciji povećanja vrijednosti turističkog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:357413