University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Kraljiček, M. (2024). Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:493924
Kraljiček, Matej. "Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:493924
Kraljiček, Matej. "Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:493924
Kraljiček, M. (2024). 'Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:493924
Kraljiček M. Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:493924
M. Kraljiček, "Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:493924