master's thesis
Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije

Hadrović, Monika
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Hadrović, M. (2024). Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:891142

Hadrović, Monika. "Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:891142

Hadrović, Monika. "Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:891142

Hadrović, M. (2024). 'Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:891142

Hadrović M. Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:891142

M. Hadrović, "Značaj marketinške komunikacije na kulturne manifestacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:891142

Please login to the repository to save this object to your list.