University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Iliassich, T. (2024). Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich, Tea. "Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich, Tea. "Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich, T. (2024). 'Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
Iliassich T. Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588
T. Iliassich, "Online rezervacije u hotelijerstvu i njihov utjecaj na namjeru kupnje i lojalnost gostiju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:252588