University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Majcen, M. (2024). Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen, M. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 08 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
Majcen M. Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 January 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459
M. Majcen, "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459