In: 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova. University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. pp. 81-89. https://doi.org/10.20867/hk.1.6
Mušanović, J. & Šimić, M. (2022). Personalizacija usluga kroz nove tehnologije. 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova (pp. 81-89). University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. doi: 10.20867/hk.1.6
Mušanović, Jelena and Marko Šimić. "Personalizacija usluga kroz nove tehnologije." 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022, pp. 81-89. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:306173
Mušanović, Jelena and Marko Šimić. "Personalizacija usluga kroz nove tehnologije." In 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova, 81-89. University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. Accessed 2025 April 08. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:306173
Mušanović, J. and Šimić, M. (2022) 'Personalizacija usluga kroz nove tehnologije', 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, pp. 81-89. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:306173 (Accessed 08 April 2025)
Mušanović J, Šimić M. Personalizacija usluga kroz nove tehnologije. 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova. University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022. Pp. 81-89. [cited 2025 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:306173
J. Mušanović and M. Šimić, "Personalizacija usluga kroz nove tehnologije", 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022 : Zbornik radova University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:306173 [Accessed: 08 April 2025]