prikaz prve stranice dokumenta Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba

Predović, Ivona
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Predović, I. (2016). Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528

Predović, Ivona. "Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528

Predović, Ivona. "Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528

Predović, I. (2016). 'Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 22 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528

Predović I. Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2021 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528

I. Predović, "Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236528

Islandora Bookmark - Please login to use this feature