Pilko, M. (2016). Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:470830
Pilko, Morena. "Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:470830
Pilko, Morena. "Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:470830
Pilko, M. (2016). 'Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:470830
Pilko M. Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:470830
M. Pilko, "Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:470830