Rapaić, S. (2016). Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, Sandra. "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, Sandra. "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, S. (2016). 'Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić S. Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 July 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
S. Rapaić, "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288